Kaip tinkamai prižiūrėti paakių odą?

Kaip tinkamai prižiūrėti paakių odą?

Oda aplink akis yra labai plona, ji turi labai ploną riebalinį sluoksnį. Dažniausiai ši veido sritis yra mažai drėkinama ir to pasekoje nuolatos veikiama mūsų 10 000 ir daugiau kasdienių veido mimikų, taigi nenuostabu, kad pirmieji senėjimo požymiai - odos raukšlelės - atsiranda būtent apie akis. Patiriant kasdieninį stresą, nuovargį ir įtampą pasireiškia ir kitos paakių odos problemos, taip vadinamieji maišeliai po akimis ar patamsėję ratilai.

 

Norint turėti gražią veido odą patariama pradėti rūpintis paakių oda sulaukus 20 metų.

Taigi, pateikiame 10 patarimų kaip geriausiai prižiūrėti paakių odą:

 

  • Ne mažiau kaip 8 val. miego per parą;
  • Rekomenduojamas pagalvės aukštis ne daugiau kaip 5 cm, nes miegojimas ant pernelyg aukštos pagalvės gali sutrikdyti galvos kraujagyslių kraujotaką, o tai tiesiogiai veikia paakių odą;
  • Rinkitės švelnius pagalvių užvalkalus, kurie nedirgintų Jūsų veido odos;
  • Geriausia būtų atsikėlus ryte veidą nuprausti arbatos leduku. Jį lengvai pasigaminsite iš žaliosios, ramunėlių ar medetkų arbatos. 70 laipsnių vandeniu užpilkite žoles ir palaikykite 10 minučių, nukoškite ir supilkite į ledo formeles. Galite į kiekvieną formelę įdėti medinį dantų krapštuką, tuomet leduku bus patogiau naudotis ir nešals pirštai jį laikant. Jeigu nėra galimybės pasinaudoti ryto ledukų masažu, stenkitės atgaivinti veidą vėsiu vandeniu arba apsipurkšti gėlių hidrolatu ir leisti jam natūraliai nudžiūti;
  • Nepatingėkite kaskart kruopščiai nuvalyti nuo veido ir akių makiažą;
  • Valydamos makiažą nuo akių stenkitės kuo mažiau jas trinti. Geriausiai būtų užtepti makiažo valymo priemonės ant akių vokų ir paakių ir palaikyti kelias minutes, tada švelniai nuvalyti drėgnu vatos tamponėliu;
  • Paakiams drėkinti ir maitinti naudokite specialiai tam skirtus paakių kremus, nes paprastas veido kremas bus per sunkus gležnai paakių odai;
  • Žmonėms turintiems tamsius ratilus po akimis patariame naudoti paakių kremus su kofeinu, kuris skatina kraujotaką ir kolageno gamybą;
  • Patariame maitinti paakius nerafinuotais migdolų, abrikosų kauliukų ar sezamų aliejais;
  • Išbandykite veido mankštą (angl. “Face Fitness”), kuri stangrina, mažina raukšles, gerina veido raumenų tonusą bei odos elastingumą. Jūsų veido oda atrodys jauniau ir sveikiau. 

Naujesnis straipsnis →