Geriausiai parduodamos

Visos daugiausiai perkamos

Naujausi įrašai

Nėra komentarų
Tvarumas ir skaidrumas – MANILLA vertybės ir pasirinktas kelias
Tvarumas ir skaidrumas – MANILLA vertybės ir pasirinktas kelias

Pasirinkome veikti skaidriai ir per beveik penkerius MANILLA gyvavimo metus nei karto šiai taisyklei nedarėme jokių išimčių!

Didžiuojamės galėdami prisijungti prie skaidraus verslo iniciatyvos „Baltoji banga“. Tai mums yra didelė garbė – asmeninis, darbuotojo/darbdavio ir verslo pasiekimas. 

Esame Lietuvos gamintojai, labai atidžiai renkamės kosmetikos gaminių sudedamąsias dalis, tam, kad produktai būtų pagaminti naudojant atsinaujinančią energiją. Skaičiuojame, jog atsakingai žiūrėdami į kosmetikos ingredientus ir gamybos procesus, praėjusiais metais išsaugojome apie 100 milijonų litrų vandens!

Mūsų gaminiai pakuojami į perdirbto kartono dėžutes bei buteliukus iš cukranendrių plastiko (plastiko alternatyvos), . Renkantis tokią pakuotę ji per savo gyvenimo ciklą sukuria mažesnį CO2 pėdsaką. Tokios pakuotės kainuoja nuo kelių iki keliasdešimt kartų brangiau ir taip, jas gauti sudėtinga, tačiau dedame visas pastangas, kad klientus pasiektų tvarus ir gamtai draugiškas produktas. Vartotojas galbūt ne visada pastebi, kad pakuotė kitokia, bet tai atsiremia į verslo etiką. Mums yra svarbu, kad po mūsų aplinka būtų švaresnė, o mūsų gamybos paliekamas anglies dvideginio pėdsakas – kuo mažesnis.

Visada deklaravome viešumą, atvirumą, skaidrumą – tai yra dalykai, kurie mus motyvuoja ir skatina ieškoti kuo daugiau alternatyvių sprendimų. Visi mūsų darbuotojai, visa komanda žino, jog įmonė veikia skaidriai, atlyginimai mokami sąžiningai, o klientai net ir parodose, fiziniuose renginiuose skatinami atsiskaityti kortelėmis.

Aukšta kartelė keliama ir partneriams: iš jų prašome dokumentų, įrodančių žaliavų sudėtį ar kilmę, įrodymų, kad tiekėjai naudoja atsinaujinančius energijos šaltinius savo veikloje. Džiaugiamės matydami, jog jūs, mūsų pirkėjai, irgi tai vertinate – kiekvienais metais drauge mes tampame vis labiau sąmoningi, o produktų sudėtys ir deklaruojamos vertybės dar svarbesnės!

Visą straipsnį skaityti galite čia

Paskelbta: Bal 30, 2021
Paskelbta: BLOG'AS
Autorius: Joana Paulevičiūtė

Palikti komentarą