KODĖL MANILLA?

„Mūsų misija yra, pasitelkiant naujausias biotechnologijas, kurti kosmetikos produktus, kurių švari, saugi bei išskirtinės kokybės sudėtis yra veiksminga žmogui bei kuria pridėtinę vertę Lietuvai – tiek stiprina ekonomiką, tiek didina šalies tarptautinį žinomumą.

Per ateinančius 10 metų mūsų vizija yra tapti tarptautiniu prekės ženklu, kurio produktams pagaminti būtų naudojami tik atsinaujinantys anglies ir energijos šaltiniai. Taip pat, siekiame naudoti tik suyrančias bei žalos ekosistemai nedarančias pakuotes bei ingredientus, kurie saugotų vandenynus – savo formulėse nenaudojame silikonų ir mikroplastikų.

Norime tapti pavyzdžiu kitoms įmonėms – skatinti jas siekti ekologiško ir tvaraus verslo modelio.“

EKOLOGINIAI SPRENDIMAI IR NATŪRALUMAS

Mūsų naudojami INGREDIENTAI – tik augaliniai, natūralūs ir draugiški gamtai: iš atsinaujinančių anglies šaltinių (užtikriname, kad augalai, iš kurių išgaunamos žaliavos, yra atsodinami) bei savaime suyrantys (panaudota kosmetika, patekusi į bendrąją vandens apytaką, suyra ir nepalieka savo egzistencijos pėdsako per kelias savaites, tai reiškia, visiškai nekenkia ekosistemoms).

Mūsų KOSMETIKOS TŪBELĖS yra pagamintos iš bioplastiko–biopolimero,  kurio kilmė – Brazilijoje augančios cukranendrės. Jų gamybos metu yra saugoma aplinka – surenkamas CO2 kiekis tiesiogiai kovoja prieš šiltnamio efektą. Tai reiškia, jog ne tik neteršiame, bet ir švariname orą bei saugome gyvybiškai svarbų ozono sluoksnį.

Mūsų naudojamos KOSMETIKOS DĖŽUTĖS, PAKUOTĖS, SIUNTŲ DĖŽĖS, PAKAVIMO POPIERIUS IR NET LIPNI JUOSTA yra iš 100% perdirbto popieriaus ir kartono, kuris turi sertifikatus, patvirtinančius, kad jo gamybos metu buvo saugomi ir tausojami miškai. Naudojamas popierius yra sertifikuotas FSC atsakingo miškų tvarkymo organizacijos, kuri užtikrina miškų bio-įvairovę, dirvožemio išsaugojimą ir anglies dioksido surinkimą, siekiant sušvelninti globalinį atšilimą. Popieriaus gamybos metu yra naudojama 100% atsinaujinanti žalioji energija, o „Green Seal“ sertifikatas užtikrina, kad dėžutės yra pagamintos iš popieriaus, kuris atitinka aukščiausius aplinkosaugos standartus.

PRODUKTŲ INGREDIENTAI IR INOVACIJOS

Naudojame biotechnologines inovacijas – žaliosios (augalų), mėlynosios (dumblių ir mikroplanktono) ir baltosios (bakterijų kultyvavimo) biotechnologijos modelį. Pasitelkiame augalinių šaltinių mikroorganizmus ir mikrodumblius, todėl galime užtikrinti veiksmingumą ir gamtos tausojimą.

Ingredientus ir jų koncentracijas renkamės remiantis moksliniais tyrimais bei juos įsigyjame tik iš aukščiausios kokybės tiekėjų, veikiančių visame pasaulyje ir turinčių Europos Sąjungos įstatyminės bazės atitikties reikalavimus. Mūsų produkcija praturtinta biotechnologiniais metodais išgautais biopolimerais ir eksopolisacharidais: hialurono rūgštimi, hidrolizuotu kolagenu, keratinu, botaniniais augalų, grybų ir mikrodumblių ekstraktais, polinesočiosiomis riebiosiomis rūgštimis, AHA, BHA bei PHA organinėmis rūgštimis, aktyviomis ir stabiliomis vitaminų formomis ir kitomis odos ir plaukų priežiūrai reikalingomis veikliosiomis medžiagomis.

Mūsų tiekėjai turi prieigą prie daugiau nei 2700 km pakrantės Bretanėje, Vakarų Prancūzijos regione, kuris pasižymi išskirtine biologine įvairove. Iš jų fotobioreaktorių pagalba yra išskiriamos aukščiausios kokybės ir grynumo veikliosios medžiagos, užtikrinančios itin stiprų ingredientų efektyvumą.

Tausojame ežerų, miškų ir laukų ekosistemas – rinkdamiesi tik savaime ir itin greitai suyrančias medžiagas, saugome florą ir fauną. Surfaktantai, emulsikliai, paviršiaus aktyvios ir kondicionuojančios medžiagos, esančios mūsų gaminiuose, yra švelnios žmogui ir gamtai.

Naudojame platų portfelį COSMOS ir ECOCERT sertifikuotų žaliavų, kurios yra išgaunamos taikant tvarios pramonės modelį bei suyra savaime, nepalikdamos jokio pėdsako, galinčio pakenkti gamtai.

KOMANDA

Kompanijai vadovauja direktorė Eglė Vaitiekūnaitė – Šiuškienė ir įkūrėja gydytoja Rūta Merkytė. 2016 metais kilusi idėja įkurti MANILLA tapo realybe ir dabar galime pasidžiaugti, jog įmonė yra tarp 3 didžiausių natūralios kosmetikos gamintojų Lietuvoje!

Įkūrus kompaniją joje dirbo vos 4 darbuotojai, o šiandien komandą sudaro jau daugiau nei 60 specialistų, kurie spinduliuoja jaunatvišku entuziazmu bei vieningai siekia tikslų.

ĮSIPAREIGOJIMAI BENDRUOMENEI

MANILLA prekės ženklo misija yra neatsiejama nuo šalies ekonomikos stiprinimo. Dėl šios priežasties kompanija nelieka abejinga toms visuomenės grupėms, kurios siekia stiprinti savo bendruomenes, bei organizacijoms, kurioms pagalba reikalinga dabar, kad sutvirtėtų ir ateityje pačios prisidėtų prie visos šalies gerovės. 

 

– Ne vienerius metus esame onkologinėmis ligomis sergančius vaikus bei jų šeimas globojančio labdaros ir paramos fondo „Rimanto Kaukėno paramos grupė“ rėmėjais. Jo veiklai skiriame dalį lėšų nuo visų parduotų vaikų kosmetikos linijos produktų. 

– Kviečiame fondo globojamas mamas, esant galimybėms, pailsėti mėgaujantis SPA procedūromis. 

– Ne kartą rėmėme „Pink Run“ – rožinio kaspino paramos bėgimą, skirtą paremti vėžiu sergančias moteris. 

– Skatiname aktyvų poilsį – praėjusią vasarą tapome teniso turnyro Palangoje „Manilla Cup“ rėmėjais.

– Medžių sodinimas jau tapo gražia įmonės tradicija. Siekiame kasmet pasodinti tiek medžių, kiek jų reikia pagaminti deguonį tokiam kiekiui žmonių, kiek jų dirba įmonėje. 

– Šimtus sodinukų dovanojome Lietuvos VU Botanikos sodui, kuris taip išplėtė sodo žaliąją kolekciją ir prisideda prie aplinkos užterštumo mažinimo.

– Remiame socialiai remtinus ir į krizines situacijas patekusius žmones globojančias organizacijas, tokias kaip krizių centrai. 

– Prasidėjus karui Ukrainoje, tapome organizacijos „Gelbėkit vaikus“ rėmėjais – iš karo gniaužtų ištrūkusiems vaikams ir jų šeimoms dovanojome būtiniausių higienos, kūno kosmetikos prekių.

MANILLA įmonės tikslas yra pasirūpinti ne tik jūsų išoriniu grožiu – oda, bet ir edukuoti apie natūralios kosmetikos naudą, ingredientus, produktų naudojimą, odos tipus bei dažniausiai daromas klaidas, kurios neretai trukdo pasiekti norimų rezultatų. 

Kosmetikos prekių pasiūla yra itin didelė, o reklaminės žinutės gali klaidinti ne vieną. Mes siekiame, jog kiekvienas klientas mokėtų skaityti kosmetikos sudėtį ir odos priežiūros produktus pasirinktų teisingai.

MANILLA buvo sukurta iš noro visokeriopai padėti žmonėms ir šis tikslas iki pat dabar išliko nepakitęs – bendruomenė yra tai, kas įkvepia ir veda į priekį.

Siekiame ne tik edukuoti apie kosmetiką, jos naudojimą, bet ir skatinti kitus, mūsų bendruomenei svarbius ir su išoriniu grožiu nesusijusius, gyvenimiškus pokyčius. 

Gydytoja Rūta Merkytė veda paskaitas apie pasitikėjimą savimi, sveikatą, dvasines praktikas bei dalinasi savo, kaip specialisto ir pilnavertį gyvenimą kuriančio žmogaus, žiniomis. Tai padeda užmegzti artimą ryšį su mūsų klientais ir suprasti juos, atliepti jų poreikius ir suteikti tai, ko jiems trūksta labiausiai.